sobota, 2 listopada 2013


Tego samego dnia co spinka z owieczką powstała broszka sówka :) 


Następnego dnia powstała żabka, która trochę pochłonęła mojego czasu, ale myślę, że warto było :) z żabki też zrobiłam broszkę - świetnie się prezentuje jako dodatek chociażby do szaliczka albo czapeczki :)



Co więcej- ogarnęła mnie taka mania lepienia, że nie mogłam wytrzymać dnia bez stworzenia czegoś nowego :D Spineczka z Hello Kitty bardzo się spodobała córeczce mojej przyjaciółki :)



Następnie przyszła kolej na kolczyki "raczki-nieboraczki" :) 



Po czym stwierdziłam, że ładnie będzie się prezentował na lodówce na magnesiku biały miś, którego podarowałam mojemu bratu i jego narzeczonej :) oboje byli zachwyceni :D



Ponadto brat na urodzinki dostał zawieszkę szopa pracza 
(ponieważ bardzo lubi te urocze zwierzaki).





2 komentarze: